Διάγνωση μέσω Ίντερνετ ;

Date: November 27, 2014 Author: mastortz Categories: News

imageΣύμφωνα με έρευνα 8 σους 10 Έλληνες ανατρέχουν στο διαδυτκιο για να κάνουν διάγνωση η για να θέσουν ερωτήματα για τα παιδία τους. Το πιο σύνηθες σαν ερώτηση στο διαδίκτυο είναι «γιατί δεν μιλαει το παιδί μου;». Πολύ σπάνιο να απευθύνουν σαν πρώτη ερώτηση  «που θα μπορούσα να απευθυνθώ αν δε μιλαει το παιδί μου;». Αυτό από μόνο του μπορεί να σημαίνει πολλά.
Μια  διάγνωση και μια αιτιολογία που μπορεί να μας δώσει το ιντερνέτ σαφώς είναι ενημερωμένη και πολλές φορές μπορεί να είναι σωστή ως προς την συμπτωματολογία ωστόσο δεν είναι εξατομικευμένη.
Πολλές φορές οι χρήστες του διαδικτύου επηρεάζονται από τις πεποιθήσεις και τις προκαταλήψεις τους όταν καλούνται να διαγνώσουν τα συμπτώματά τους, ή τα συμπτώματα των παιδιών  τους.
Κάποιες συμβουλές μπορούν να δοθούν μέσω ιντερνέτ προκειμένου να κάνουμε ένα παιδί για παράδειγμα να μιλήσει, ωστόσο όμως πάντα υπάρχει ο φόβος ότι ίσως δεν εφαρμόζονται σωστά οι οδηγίες, ότι δεν υπάρχει συνέπεια ή ότι μπορεί να μην κάνουν σε κάθε παιδί  οι συγκριμένες οδηγίες. Κάθε παιδί μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο πράγμα το οποίο το διαδίκτυο δεν μπορεί να ελέγξει. Κάθε σύμπτωμα μπορεί να εμφανίζεται διαφορετικά σε κάθε παιδί, κάθε συμπεριφορά  δεν αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο κ.ο.κ.
​Το ιντερνέτ είναι ένα μέσω που έχει μπει στη ζωή όλων μας, που διευκολύνει πολύ την επικοινωνία και την καθημερινότητα μας, αλλά με αυτό να μην ξεχνάμε και την χρήση της επιστήμης, της ατομικής διάγνωσης και αξιολόγησης.
​Η ενημέρωση είναι πολύ σημαντική για κάθε διαταραχή και είναι καλό να υπάρχει, ωστόσο να μην ξεχνάμε ότι πιο σημαντική είναι μια συμβουλή από ειδικό που θα μας λύσει τις απορίες που αφορούν το παιδί μας και μόνο.
Προτείνουμε λοιπόν σε κάθε περίπτωση η χρήση του ιντερνέτ σε αυτά τα θέματα να είναι φειδωλή και να απευθυνόμαστε πάντα σε ειδικό. Η εποχή μας ήδη έχει αποκατασταθεί από ένα σωρό μηχανές ας μην αντικαταστούμε και τον άνθρωπο, και την γνώση με τον Dr.Google.
ΣΑΜΟΙΛΗ ΜΑΓΔΑ – ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,